Funderingar

              

Alltså har tänk, undra hur rik ja skulle vara om ja inte shoppade så mycke kläder?
Undra vad jag skulle göra om jag bott någon annan stans i västerås?
När ska ja göra om mina naglar ? de börjar gro mycke..
Hur skulle ja se ut om ja satt i löshår? vill ju ha tjockare hår..
När ska dom ringa mig från MAXI ? ja vill jobba
Ska ja verkligen köpa en ny vinterjacka igen, fast ja nyss gjorde det ?
ska ja färga blont hår? Hahah skoja skulle aldrig :P


Nej många onödiga funderingar man får uppe i huvudet när man försöker sova va? de är en del ja tänkte på nyss sen tänkte ja va onödiga tankar somna bara istället? men de är nog så att ja förvridit dygnet lite. jaja!


                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0