Juldagen


I lördas var de juldan och de firades med förfest hos Alex!
Jag och pao åkte dit runt 9 tiden och sedan halv 11 drog vi till Bishop (stavning?) för Becks jobbar där ochsen vidare till Slisk. Jag kan ju säga att de va sjukt mycke folk och kön var ju knappast kort! Men som tur var , var vi VIP och kom in före alla andra, man har tur ibland va? haha.
På krogen var de skit kul , träffa massa folk man känner. Minns inte vilken tid vi drog från allt men när ja och Linni skulle åka hem så var ALLA taxis upptagna och när man skulle ringa och boka var de 45-50 min väntetid :/
Men då kom vi på strålande idé Jag och Linn jobbar ju extra på best western hotellet som ligger på stan (fast de har sesongs stängt över jul) så ringde vi taxi bolaget igen och sa att vi ringde från best western och vill h en taxi, och de taxi bolaget är anknutet till best western så woho vi fick en taxi på 10 minuter ;)
Åkte till erikslund på donken där linn hade ner ett bord för att de var av? beställde mc chicken istället för chicken mc nuggets. Ja jag säger då de!

Men sjukt bra kväll var det :)


                 
                 
                 
                 
omg ja var sämst på att göra sån där blick
                  
                 
                 
vi hamna på en skridsko bana?
                 
hahaha asså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0