OM min BLOGG!


Ja tänkt på de här med blogg!
Jag har verkligen skrivit blogg hur länge som helst! Nu snackar vi år.. Ja har totalt haft 3 bloggar, den första minns ja knappt den andra hette Sariiies och den tog jag bort för jag kände att de va för mycket minnen på den och så, så dagen efter jag tog bort den gjorde jag den här sarawikmans för jag ville ha en refresh start och här skriver jag än idag! sen November 08.
Jag kom ihåg att jag till och med skrev i bloggen när jag va i åsele med Karin och de innebär cirka 4 år sedan. Jag tycker faktiskt de är synd att jag tagit bort bloggarna för tänk va kul de skulle vara att läsa dom ! Därför har jag bestämt mig för att aldrig någonsin radera bort min blogg även om jag får för mig att sluta skriva en dag, så kommer jag absolut inte ta bort denna. Så när ja fyllt gammal kärring så ska ja sitta och kolla igenom min blögg.
Varför jag började skriva vet jag faktiskt inte, de började med att ja skrev typ en inlägg i månaden om vad jag gjort, till skillnad mot nu så försöker jag uppdatera åtminstone en gång om dagen. De är faktiskt folk som klickar sig in på min blogg varje dag och jag vet ju cirka bara hälften som läser. De inte många, men tillräckligt!
Men jag ser min blogg som ett litet fritids nöje som är rolig att sitta att skriva i och få lägga upp bilder från vad jag gjort.
De kan också vara skämmigt att blogga! haha men tänk er att ni sitter ett gäng kompisar så är det bara du som bloggar.. Ni ska äta på restaurang och alla börjar äta medans du säger vänta! Fiskar upp en kamera och säger- ska bara ta kort på min mat!
Jag menar hur komiskt är inte det egentligen? Men de kul. maha.
Men nu undra jag varför ja skriver det här och ska signa ut, för nu ska ja duscha chiao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0