HALLÅJA!

Hahaha måste berätta en typiskt mig grej som hände idag :)
Skulle till banken efter skolan med lite tråk ärenden.
Bella & jag sitter och väntar på att de ska bli min tur. Så kommer mitt nummer upp ( och ni vet man blir lite smått panik aktig att komma dit i tid ,så de inte hinner byta till nästas tur.)
Så jag & bella typ går mot disken med snabba steg, precis då kommer ett par imot mig med enorm fart, och ja hinner inte stanna så dom går in i mig, så jag flyger iväg, på en papperskorg så hela den rammlar och allt innehåll åker ut över hela golvet på banken.
Jag vänder mig snett över axeln och så ser ja bella säga " ja plcokar upp! skynda till disken"
Ja vänder mig om och POFF går in i största tjockisen så ja flyger bakåt.
Till slut kom jag iaf fram till disken (med den unge relativt snygga killen) står och as garvar, eftersom han har stått och sett alting. Och där står ja me ruffsigt hår och sönder stressad för att hinna fram.
Eee gissa om ja och bella fick skratt attack!!! De fick killen också.
Herregud.

Iaf så trodde jag imorrse att ja hade fetaste sovmorgonen, men nej hade glömt att ja skulle till rektorn kl nio.00 !! JA doog. Men de gick ju ändå. Åkte sedan hem igen till Sandra och käka semla. Sen skola.
Sen stan,gränden käk,hem, Umgås med pao, snacka massa, käka , nu ska ja plugga :)
haha! Kolla lite halvt på PH final, men har inte följt me så mycke så fatta inte mycke.

          
Min fina bästa vän & jag i våras/somras. Nu börjar jag sakna sommaren som tusans!!
Den här sommaren ska bli bästa!
-----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0