15&16 Januari

Igår var komiskt.
Åkte träffa pao, fixning av hennes naglar :) Sen skulle vi ta bussen från vallby, då vi missa den. Då så gick vi mitt i vägen för att hitta till nästa busshålsl platts. jaja de löste sig och bussen kom vid tolv tiden.
Då träffa vi Erik och gick till donken. Han bjöd oss :) & fyftusans va vi garvade sönder oss hahaha.
Sen var de kvart över ettan som gällde.

Å imorrse trode ja, att ja skulle få en väldans låång skön sovmorgon. Men nej.
Åkte till Farfar på sjukan. Hoppas verkligen du blir bra <3
Alltid när ja kramar han, så gör ja de lite extra, för de känns som de kan bli den sista kramen ja kan få ge.
Men han är stark och klarar sig nog, eller de är va ja tänkt ett bra tag nu. Så.

Ska iallafall städa här hemma lite & sådant. För fest hemma hos mig ,sen blir de fordonsförenings fest.
Undrar va som kommer hända denna gång, ja brukar nämligen tabba mig på varje föreingsfest?!

                    
                       Mina shoes blir de tonight!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0