Bluemoonbar

Uppe tidigt är ja också, de suger!!
Önska ja kunde sova länge, men klockan halv nio vaknade jag, och kunde inte somna om. Jaja!

Igår så blev de party, firning av Jens också.
Vi förfesta hos Jens, sen blev de bmb för några av oss.. För de va smockat på slisk. Så kan det vara !
Men de var en rolig kväll, och ja såg ut som en neger efter min och sandras solning idag. Vi hade på någon kräm "tingel" som gjorde så man blev helt röd när man kom ut därifrån! JA ni ser ju hur bruna Sandra & jag är ?
Hahaha komiskt. Men nu ska ja försöka få i mig frukost och piggna till lite. Mår inte bra idag kan ja lova er..

Tog inte nå mycke kort den här kvällen, men Sandra kanske gjorde? Lägger upp fler sen.

         
         
         
         
         
           Altså hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0