.

Jag har aldrig varit rädd för livet, varför skulle jag vara det?
Jag har aldrig kännt så som jag gör nu, de är så nära nu. Frihet efter skolan. Jag längtar sjukt mycket efter att de ska hända en stor förändring, och de kommer de snart att göra. Alla möjligheter. Hoppas verkligen de blir av.
Jag bryr mig inte om vad alla säger faktiskt, ja lever mitt liv, jag lever de inte åt er andra.
Såå bry er om er själva, istället för att leva åt andra.

:) TAGGA TILL IMORGOOOOOOON :D:D:D

           
Den här dagen, minnen minnen minnen.
Jag älskar minnen.
Men man ska leva i nuet :)
Medans pao går i skolan, drar ja iväg. Sen så flyttar hon & jag tillsamans :) De kommer bliii perfa!
Älskar dig bästa vän, och ja vill att du ska tycka ja är bäst. Även fast de är svårt att vara perfeckt. Så tycker ja att vi är de på våran egna sätt.

Kommentarer
Postat av: PAFF

Älskaaar diiig <3

2010-01-28 @ 23:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0