Månda

Idag blev de skolan iaf :)  Bara Ja & Becks där. Haha komiskt!
Ja fick dock åka lite tidigare från sista lektionen.
Shoppa med pao en snabbis, för vi var tvugna att ta fem bussen hem hehe. Men kanske hittar något imorgon istället :) Vill ha något nytt till på fredaaag!

Men köpte mig lite nödvändigt stafffs iaf. Som tex Parfyym , jätte god.
Och min fusk- päls jacka från H&M kom idag som ja beställde förra veckan :D
Den var jätte bra, blev nöjd. 

              Den gör ju sig tyvärr inte rättvis på bild men men.
               

Neeej, ge mig helg nuuu!!
Förövrigt är de bara 19 veckor kvar till studenten, ja längtar!
Och så är mina vänner borta på 100 dagars festen- besvikelse :( Vet inte om ja riktigt vill följa med till Åre än.. Men känns som de inte är okej för vissa :P hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0