Rock&K baren

Kom heeem för ett tag sedan :)
Ja & pao hade tänkt ta en lung kväll med en fika på stan. Men neeejdå!
Vi började me någr för drinkar hemma hos mig, och sen fest musiken på, och då blev vi plötslit jäääätte sugna på Rock&k baren blev de. Vi hade kul för oss :D Komsikt me taxi snubben. Nejmen ja vet inte va som hände.

Tidgare idag hade jag  & pao vår "lilla julafton" fick en super fin plånbok av henne som ja velat ha i 100 år och hon fick massa krämer från mig från body shop :) Hihi vi är bäst.

           
                       
           
altså fulaste bilden, var ju inte äns beredd men jaja :D haha

Nu ska ja försöka sova, men kommer säkert int gåååå:D Har vänt på dygnet :) Typsikt!
Nattsinatta.

---

          
                 Min fina plåndis ja fick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0