Shopping

Ååå flum dagar i skolan. Fyfasiken va ja älskar oss tjejer!
Började med att ja stressa som tusans till bussjäveln, hann, men inte med min frukost, så då tvinga ja Sandra att komma in tidigare till ksolan och käka den med mig :)
Efter skolans alla prov vi hade idag, de ena gick åt .. Men de andra gick helt okej, me tanken på att ja knappt pluggat något, så drog Jag,Sandra&Bells till staden för shoppping! Hitta mycket mer idag än igår, knäppt nog.
Ja köpte vanilj dusch krämer från body shop, två par stövlar, en grå kavaj och så var de nog inte mer tror ja?
Joo snyggaste leggingsen från gina också.
Sen kom en Pao och Erica så käkade vi bak-potatis- För gott!!
Efter tog vi bussen hemmåt. Följde me Pao till hennes syster och sånt.
Nu sitter ja och äter resterna av Azras godis- MMMMM :D 

                           
Bella och jag på G å shoppar, Sandra i bakgrunden haha! Bella fick hjälpa mig bära mina grejer, min biiatch ;) Skoja hahaha.

                      
                                Nya doojjsorna :) KAAAP!


Kommentarer
Postat av: sandra

hahha va håller ja på med?

2010-01-26 @ 21:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0