JAG PÅ EN SPORTBAR

idag så shoppade ja och Pao. typist.. snart är alla konfirmations pengar som bortblåsta... :( Fast ja gillar kläder mer än pengar :)
Sen käka vi sallad på vivaldi!

Mot kvällern drog vi till sportbaren och träffa Bella, Edvin & hans vänner :D Mycke trevligt.

Måste bara berätta att igår kväll somnade jag halv ett. sen vaknade jag halv ett på dagen. Och sen sov ja från 6-8 innan det. sjukt mycke sömn! men var väl välbehövande eftersom ja knappt sovit på denna vecka.

Imorgon blir de hem till Tove. Ska hem och gratta i efterskott. Hon fyllde ju faktiskt 20 år i Lördas :)
NATTI

                          

altså kan seriöst inte sluta garva..
HAHAHA bianco !!

Kommentarer
Postat av: Paola =D

HAHAHAAHA min musli hund :D

2010-06-15 @ 03:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0