Glad att ha er hemma :)

Igår var väl inte min bästa skolstarts början :D
Börjar med en ganksa regäl försovning ( för jag fattar mig inte på väckarklockan på min mobil )
Vaknar av stress, första ja gör är att ramla på golvet så ja flyger iväg och skrapar upp benen haha.
Sen tappar ja bort plånboken, pappa får skjusa mig till skolan. Aaa sen glömde ja nyklarna inne, så ja blev ute låst? Så ja fick ¨åka till Pappas jobb och hämta nycklarna.
Segt HAHA.
Men så skönt att mina tjejer är hemma igen, de pigga upp dagen !! :)
Efter skolan fika ja och Bella lite, Semlor med vanilj i, de är de bästa !

& idag i skolan var ALLA mina tjejer hemma istället. Dom lär inte må bra efter den där resan altså haha.
Som tur var hade ja Ellie :D Sen kom Pao också till min skola och var med på sista lektionen.:D

Nu ska ja sova :) NAtti.


                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0