Hallå bloggen!

Veckan har varit seg, men mycket bra :)
Mina tre veckor i skolan är över nu, och nu blir de praktik i tre veckor! Börjar på måndag. Inte fel, de inte, eftersom jag gillar min praktik platts!
Men tänk så snabbt tiden kommer gå nu..

Ja är kär i skor.
Ja lovar att ja kommer hinna köpa ett par nya skor i veckan som ja tänk ha till studenten. Altså ja kommer hitta andra jag vill ha hela tiden! Och klänningen är inte fixad än, ja känner inte att ja hittat den absolut rätta än :D haha! Ja väntar på en klänning, men den kommer ju aldrig in!!

Men hur snygga är inte dessa ?
Skrikrosa är inne nu

                            
Ett måste!

Nej ikväll blir de att ta de lungt. Ska hem till modern ikväll, eftersom jag inte varit där på år och dagar.
Imorgon blir de förmodligen ferre hos Hanna :P Får se :)
Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0