STRIKE

Men skojar någon med mig?! Ja trode de var VÅR igår. Men nu är de störtsa snö stormen. väldans besvikelse!!
& på jobbet idag var de bara 5 timmars arbetspass, me nde kändes som 185 timmars arbets pass. Längsta dagen i mitt liv !! hahaha.

Igår blev de en trevlig kväll på STRIKE iaf :) Ja fick till och med mig Cicci på lite bowling :) Ja vann såklart (hehe nooot) tror de flesta garva åt mig. Men ja gör ju inte som brorsan och landar på grannens bana iaf ;)

Nej nu ska ja käka lite food, innan ja dör ut. Sen plugga som tusans, sista veckan inne i skolan nu innan praktiken, då blir de mycho skol arbeten. Tur så är ja plugg häst i skolan, så ja slipper ta hem massa crääpo uppg.
Hejdå :D

           
                 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0