ELBA STUDENT FEST

Nu rullar student festerna igång!
Igår var de Elbas student fest. Kändes sjukt att de var jag som stod och sjöng för full hals " & så finns de dom som har flera 100 dagar kvar ! "
De känns verkligen konstigt :P

Men roligt hade vi! Vi förfesta med några från klassen hemma hos Beckur. Jag och Bella fick sedan skjuts av hennes snälla fader ner till hamnen där båten gick.

vid halv ett eller 12 eller vad den var, tog vi båten mot land igen mina vänner käka sub way, själv hatar ja de och åt en kaka :D hahaha!
en komisk grej som hände på båten var ju att ja hade inga pengar kvar, så hitta jag en 10 i plånboken och sa " ja har råd med kaka på sub way!! " och så sjöng hela båten sara har råd med kaka chalalala haha!

Nej nu ska ja sova känns de som. är för väldans trött!

                         
                         
                           
                         
                         
                         
                               Jag & Bella hittade en dörr och hitta kapteten på båten där :D
                         
                          
                            Jag & Bella sprang av båten för att slippa stå i kön och regnet,
                            tydligen lyckades vi!
                         
                           på hemresan
                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0