FJÄRDE MAJ

Snart har denna veck också rusat förbi. Jag tycker tiden går sjukt snabbt nu!
Igår så köpte jag snyggaste skorna. För snygga :) Men ja fick lov att beställa dom ,eftersom min storlek var slut. Så hoppas på att odm kommer imorgon.

Idag var jag hemma från skolan. typiskt. Dessutom fick jag inte sova eftersom Linn & Becka seriöst ringde 1000 gånger på min mobil ,sen på he mtelefonen 50 gånger. Sen skicka Linn 1000 sms. Säkert bara för ja dryga mig igår, ger dom igen hahaha! Men väckte mig, det lyckades dom med. Men de var bra, för ja hann plugga lite här hemma istället. Så nu ligger jag inte efter längre!

& idag kom min snyggs shcarf hem i postlådan, som jag tjatat om! Mycke snygg.




Nej nu kommer snart bilen och hämtar mig. Först blir de att åka tillbaka me den dumma data jäveln som
fortfarande inte funkar, även fast ja betalat 2500 kronor för lagningen.
Hoppas den blir fixad igen, orakr inte betala mer men vill ha min dator, ingen ny.
Sen blir de tapet koll (tråkigt) men ska göra om hallen och kökets. Så ja måste vara med och bestämma, annars kan de bli fel haha!

*Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0