SOL MAKES ME HAPPPY

Uuuunderbart väder måste jag säga!
Man blir så sjukt glad :)

Igår så blev de iaf första praktik dagen på länge. Dagen gick sjukt fort. Fick sluta tidigare och var hema runt 3 tiden. Sen kom en Pao och vi chillabilla lite på min baksida i solen med varisin glass. Sen kom en Bella och senare kom en Sandra.

Imorse jag man upp klockan 10. Han sitta lite på baksidan med Sandra, men fick lov att hoppa in i duschen nästan lika snabbt för att hinna göra mig iordning. För jag är mycke segare än Sandra på att fixa mig haha :D Vi käkade så fort vi kom ner, på ute servering såklart:) Sen lite shopping sen blev de dags för praktiken som började klockan 2.

Blev mycke idag på praktiken. Fullt upp hela dtiden, dessutom var de värme i hela huset så man höll på att dö ett tag där. Tror ja drack 3 loka flaskor under arbetstiden. Inte likt mig haha! 

                                
                                         
                             
                             



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0