VALBORG 2010 !

Igår var de Valborg igen.
Ja som jag sa, sa jag ju att mina Valborgar är typ dömda till att spåra ur på något sätt. Antingen verkligen spåra ut eller vara dåliga helt enkelt.
Dessutom var de en tjej igår som tog min skinn-jacka :( faan.

Började med för fest hemma hos Matilda iaf :) Vi hade jätte roligt :D mot kvart över 10 kom våran privat taxi mot hamnen. då tog vi Elba båten ut mot ön. Men sen spåra de ut fö e nviss person, och ja fick vara en sådan där "ta hand" person. Men de gjorde inte så mycket :) haha de var rätt komiskt när man tänker! 
Vi tog oss till slut til ldonken där vi träffa på Jens och några till. Sen åkte vi hem och däcka :D

Idag sitter vi slitna och ja äter melon och kinder ägg :D Självklart Disney chanel! 

                             
                            
                            
                            
                                  
                            
                            
                             
                            
                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0