YNKA EN MÅNAD KVAR

Idag var de bara svenska i skolan! Redovisning av svenska nationella muntliga. Gick mycke bra jämfört med det skriftliga, som de blev ett G på bara.
Efter de så tog jag mig ner mot staden för att köpa parfym och luncha med Pao på Vivaldis.
Sen försökte jag plugga till provet imorgon.
Efter några timmar försökte jag igen, sen igen och igen.
Sluta med att ja och pao hamna på golvet med bianco och lekte sen blev klockan helt plötsligt så mycke så de blev dags för desperata hemmafruarna! Tänk va allt är roligt, när man måste plugga..

& tänk er, en ynka månad kvar tills jag fyller 19 & de viktiga STUDENTEN!
Tusans vad jag ser framemot det. åååå. 

                              
                         



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0