Day of!



Ledig idag & imorgon, sköönt.
Jag har sovit sjukt mycket och jag antar att de behövdes. Började med att jag sov från 6-11 på kvällen sen somnade jag klockan 3 och vaknade 12.

Har inte gjort något alls idag, kollat på disney channel, gossip girl och segat runt. Ska snart bada!

Jag spånar faktiskt redan nu efter någon ny nyårsoutfit, de är kul att klicka runt lite på olika kläd sidor speciellt dom som inte är svenska. Dom har mycket snyggare kläder på tex asos eller urban outfitters.
Här är en snygg klänning som ja skulle vilja ha i min garderob, hoppas på att hitta en liknande någon gång

mary kate olsen är verkligen inspererande
                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0