inte värdens gladaste inlägg...


... men vatusans ja orkar inte leka happy jämt. Alla har sina bra och dåliga dagar!
----


Är inte glad,
en av anledningarna är att jag saknar mina fina vänner och min bästa vän. Jag saknar att bara kunna ringa till dom och så gick vi ut tsm för att bara ta en cider på en lördag kväll och skratta tills de krampa i magen.
Jag saknar att allt verkligen inte är som förut och att jag saknar skolan. Nu mera känns de inte längre som jag har ett mål som jag hade då. För målet när jag gick i skolan var att ta studenten.
Nu har jag inget och de känns jätte tomt att inte veta vad jag vill göra och hur de kommer bli inom några år.
Jag kanske oroar mig för mycket, vad vet jag.. Men just nu känns de så tomt innom mig att jag inte riktigt vet vad som ska fylla upp det.
Jag tror att allt kommer lösa sig, man ska ta en dag i taget och så..
Men de känns iallafall inte bra det här och så är det.

JA är verkligen sugen på att dra här ifrån.. Men jag kan inte.. im stuck.

                

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vännen! Jag saknar dig massor, vill ha tillbaka 2009, de va ett grymt bra år! Men du har en plan, du ska följa med mig till thailand i typ två veckor iaf i vår tycker jag :D / <3 S

2010-11-29 @ 21:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0