SAW 3D

Igår var de faktiskt allahelgo!
Så jag och Pao bestämde oss för att gå på skräckfilms bio.
De var antingen saw eller para activity (stavning?) och jag klarar inte av activity så de fick bli saw !

såååå den va väl ungefär som de andra helt psykad och man får panik :)
Testade även 3D för första gången och de va ju faktiskt lite coolt, man fick liksom blod på sig haha.

Nu till de roliga, jag hade kollat att kvart över ett bussen skulle gå men självklart så kom de ingen buss, nee för de va ju röd dag! Så paos mamma fick hämta oss.
Ja är ju inte duktig på att kolla bussar direkt!
--

Just nu är ja hos Tov och chillar lite. Vi ska kolla ut ny mobil till henne imorgon och så.
Och pao ringde nyss och sa att hon va på väg till mig, men ja är ju inte hemma :O så kan de vååå.

Nu ska ja kolla på svanprinsessan.. Hejdå!

btw... 3D glasögonen är ju fashion!

                    


                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0