TABBAN

Igår åkte ja & Linni till tabban för en liten cider ute-kväll.
De vill säga dricka och ta de lungt, snacka massa strunt.

Sjukt kul var det måstej ag säga, ALLA var super sociala vi fixade till och med jobb på ACC , fast vet inte om jag vill för de känns som de räcker med dom extra jobb jag har:P
Sen var de en kille som aldrig slutade stalka oss, sjuuuuuuuuuukt dryg.
Vi fick iaf massa shottar. Killen köpte shottar för dryga 900 kr..

Sen missa jag kvart över ettan också. Tur så träffa man på Karin,Mikalea & Sandro.

                             

                       
                       
                       

                       

Min kamera är sämst !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0