HOLA BANDOLA!

Hejsan!!

Jag jobbar vidare jag, de här arbetslivet suger. Nu är det bara cirka 46 år kvar i arbetslivet!
De som är bra är ju att man får pengar..
Nästa månad tex kommer ja få en stor lön som ja aldrig haft förut. 
Intressant kan det bli, ja vill åka utomlands. Men en del av mig säger att jag borde spara en annan del säger klääääder. Gissa vilket som vinner?

Annars har väl inte mycke hänt.
Eller jo på Måndag åker jag och Pao till Norge i några dagar faktiskt. Ska bli kul å Träffa vännerna igen :).
De tråkiga är att de är nästan 7 timmars buss dit, så ska packa ner massa godis,tidningar och roliga apps på min Iphone.

Sen har jag sökt jobb, 3 stycken igår. Men jag vet inte om de här med att söka via internet är så väldans bra..
Ja tror mer på att gå dit och visa sig.

Nu ska ja kolla Paradise, Chiaaaooo!

                      
Mina nya handskar från Gina.
Mycke fint nu på hösten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0