DEN 7:DE SEP

Åå vad är de här med att förskylningen blir värre på kvällarna!
Halsmandeln lika stor som en tennis boll, huvet väger 2000 tennisbollar och snoret verkar de inte finnas något stopp på, konstigt me tanke på att näsan är liten ?

Tur att man varit ledig och ska vara ledig imorgon, sen börjar worket igen. Men de blir nog brå.

Igår blev de fika i 4 timmar med tjejerna :) Sen lite shopping runt om i lilla västerås staden.
Har även beställt min jofama by Kenza jacka nu. Ge mig nu!
Undrar om jag kommer hamna i lyxfällan i framtiden.. Hm känns så va? Jobbigt vaa.

Haha Pappa skulle få fram fotboll på kanal + , så funkade inte boxen så man hörde hur han svor på nerevåningen. Då kommer jag och Pao där ochs sätter oss i soffan och säge
- Joobbigt vaaaaaa
-vaa vaa jobbigt vaa??!!

Haha dör åt oss ibland, ni anar inte hur dryga vi kan vara :)

Nej höres imorgon, invigning av bianco typ imorgon. Neeeeews, me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0