FÖRSTA DAGEN I VECKAN

Idag skulle jag egentligen ha jobbat & börja halv nio.30 men så sms:ar dom mig en timme innan , när ja var på väg till jobbet att jag inte behövde jobba för de var så många avbokningar över lunchen.
Då blev man lite lagom små sur eftersom man sminkat sig och g¨tt upp ur sängen, som var förjäkligt skön imorrse!
Men gick och la mig lite senare iaf och somna en liten stund.

Annars idag så har man varit på lill å udden me fadern och Pao och fikat hemma hos Kenneth, för fina lägenheter dom där måste jag säga!
Sen kolla vi på lägenheten på Viksäng, som vi bara kanske får. Så de är inte säkert.
Ja vi ska verkligen flytta ifrån skultuna nu, mäklaren kommer hit på fredag och ska värdera vårt hus :(
Vill inte fan, bott här i mer än 10 år..

Sen har jag,pao, Elin fånga grodor. Fast de var Robin som fick ta i dom. euw haha :D

Ne nu ska jag och Pao bädda sängarna och sleepaaaaa. Pös.


söta vaaa? hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0