HELLÅ

Idag har ja varit och fikat me vänninorna. Av en ren slump träffa jag och Sandra på Linni/ becks på Waynes, så de va ju lite roligt faktiskt.
Sen gick vi runt en liten stund sen skulle Beckur jobba och Sandra till nå kalas?
Så jag och linni gick och åt på beckas jobb!

Åkte hem vid 7 och träffa sys en stund, sen kom en Pao och vi gick promenad i de kalla vädret med Bianco :)

---

& nu är vårt hus uppe på internet!
Nu gäller de bara å hitta lägenhet.
Hoppas J flyttar så jag och Pao kan flytta in i hans. Vi har redan bestämt katt ras! Men den är cencur just nu.

                        
                                  Byhagen ♥
här har jag bott hela mitt liv minus 7 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0