SHOPPING

Jaani jag försöker tänka på vad jag gjorde igår, men mitt minne strejkar..
Helt stopp blev det..
Jooo nu kom det, jag jobbade sen åkte jag in till stan för att käka spicy (som vanligt) med bästa vän :)
blev hämtade och åkte hem.
Sen blev de tok städa för både mig och pao för mäklaren var här idag och tog kort på huset, så imorgon ligger vårat hus på nätet..
Känns sorligt fan..

Jobba idag igen sen shoppade jag och pao. Typiskt också inte okej på riktigt. jag delade ju upp min betalning på iphonen på två räkningar så de ligger lite tajt nu när den inbetalningen kommer.
De löser sig ( lyxfällan nästa för oss )!!
JAg och pao prövade även Ben & jerry glassen i den nya gallerian. ÄLSKAR b&b glass!!

Imorgon = LEDIG = Träffa upp C & S och förmodligen P ofc :) NIGHTY.

                          
                                     Super fin & mysig stickad från H&M

                  
              En tisha från gina tricot. snygg med en baraxel och instoppat i jeans short.

                  
                                          Ett lite oversize linne från Monki.

                   
                                     Älskad blus från gina tricot. Snygg med kjol!

                  
                            & en nyy fön. ( eftersom min förra bran upp?!?! Paooo)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0