TISDAG

Så nu är man hemma från dagens work!

Men jag har hunnit med att fixa om naglarna på parelle, blev höst färg, mycke fina!
Sen träffa Linn en snabbis för spicy och smink shopping. Var mycke välbehövligt eftersom allt mitt smink tog slut på nästan en gång!
Sen började jag jobbet klockan 16.nollnoll.
Hade jätte kul på jobbet, för jag jobbade med Emelie :D
Jag röjde alla konferans lokaler ( tungt jjobb ipromise ) sen så käka vi men vi kunde inte äta något för vi dog av garv haha och sen rökte vi. Jag visade henne salads finger.. inte okej men endå rätt kul på ett sjukt sätt.. Wierd :)

Nu ska jag kolla avsnitt från kungarna av tylösand. Har ni sett det någon gång?
Sjukaste människorna, fattar inte hur man kan ha sex i TV, skämiga människor!
så om ni inte sett de kan ni ju gå in på www.kanal5.se och kolla. Ni kommer inte ångra er hehe..
De sjukaste är väl att man kollar på de också!

Signing out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0