Andra aprilo

Nu är de April! Snabbt tiden går?

Igår blev de en lugn kväll..  Jag tror jag aldrig varit så trött i hela mitt liv kändes det som! Jag sov 3 timmar torsdag natt, för jag hade öppning klockan 7 på Maxi! Efter de så gick ja på stan me Linnn,Pao och Jessi. Asså alla vi fyra gick runt som zombies hahaa! Sen fick vi skjuss hem av Linn :) Vid 8 hämtade Alex mig och både han och jag somnade lite i soffan. Sen däcka ja i sängen!

Imorrse när jag vaknade så skulle ja dra upp rullgardinen.. Då kommer hela jävla rullgardinen över mig! Ja blev chockad o ch börjar sedan as garva för mig själv (alex va inte hemma). Asså Haha fyfan hur lyckas jag? Sen tappa jag bort jobbar nycklarna idag också. Undrar hur kvällen kommer bli ikväll? Becks ska ha fest!
Så nu ska jag snart hoppa ner i badet, fixa mig och komma på en bra outfit! Känns som ja kommer få leta.. Ska försöka hinna med att städa mitt rum också. Inte så jätte fint just nu kanske....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0