Update.


Då var min lång lediga helg över, hela 5 dagar har ja softat runt :) Det har varit så otroligt skönt och det har varit den bästa helgen! Har ju fått spendera varje ynka sekund med babe. I lördags så hade bella för fest, sjukt kul att få träffa henne igen! Saknat den människan otroligt mycket. Efter de blev de krogen. Igår var jag och alex i stockholm och shoppa och åt på fin restaurang :) Idag va jag och pao och träffa Sandra och bella på pitchures för ett glas! Imorgon blir de film&tjej snack kväll :D jobb också då förstås..
Och på lördag är det valborg, och ja jobbar stägning.... DE SUGER!!!! så vet inte om de kommer bli något drickande eller fest för mig. Kanske åker till uppsala över dagen, får se!

Nu ska ja kolla klart på bb, sen sleeepa . om de går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0