17 Februari


Hejhurrini!

De sjukt, ja har aldrig varit ledig så mycket som ja varit dom här senaste två veckorna! Så jag ringde tillbaka till mitt gamla jobb och ja fick komma tillbaka och jobba luncher ibland :) Skönt! Klarar inte av att vara ledig mera. Så maxi får allt ge mig lite fler tider tycker jag?

Igår åkte ja ner på stan för Becka skulle tatuera sig, ingen liten sak on gjorde ! De tog 7 timmar eller va det var och hon gjorde allt på en sittning! Sjuukt att hon orkar?! Hon led lagom bra iaf! Sen gick Linni och ja runt på staden hon shoppa som en dåre och jag fick drägga på, eftersom ja fortfarande är sjukt fattig. Längtar till lönen som kommmer snart !! Sen kom Pao också vi åkte hem sen kom Alex&Emil också :)
Idag så gjorde ja och pao ärenden på staden och sen hem och åt morötter me dipp och kollade på vårat favorit program ;) Haha!
Imorgon blir det en lång jävla dag börjar 9.00 och slutar 21.30 så får väl se vad som händer efteråt :) hihi.
Lördag blir de förmodligen utgång? Jaa de var väl typ de jag hade att säga haha.


Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0