Ge mig sommar


Har träningsverk. av vad får jag fråga? De kan inte vara normalt haha..
Iallafall så har jag varit ledig idag.. Umgåts med Linni, shoppat mig en ny jacka och fixat en räkning på banken. Vi fikade och pratade strunt. De gjorde killarna på fiket också, linn du fattar va jag menar :O haha.
Jag tror aldrig jag längtat så mycket efter en lön som jag gör nu. 4 dagar kvaaaar..
Sen har jag klippt mig idag också faktiskt, städat mitt rum grundligt och aaa det var väl den dagen haha :P


Jag saknar sommaren. Önskar verkligen det var sommar nu ! Galna sommarkvällar är bäst haha :)
Här har vi en allmän från i sommras på mig, Johan & saknade Bella!


Tror de är på fordonsföreningen ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0