ge mig något mer. Nått och jobba med! Så ge mig lite mer.


Morgon! (säger vi att de är hehe)

Jobbet ringde och ja ska jobba både i dag & imorgon. Jag trodde nästan jag sklle få vara ledig idag, då hade jag varit ledig 3 dagar i rad och de har typ inte hänt sen ... ja skolka från skolan? hahaha nejdå.

Har precis fixat i ordning mig, lockade håret igår, så de höll sig fina till idag. Kanske ska köra på lockigt hår i helgen ? De blev helt okej med utborstade lockar. Jaja guuud så intressant..

Igår så umgicks jag med Pao, vi shoppade en del (ja är fattig) och sen köpte vi hem spicy och kolla på en jätte bra film.
Jag har fortfarande kvar massa spicy så tänke typ käka den innan ja drar till jobbet så slipper jag tänka på den där dryga matlådan jag JÄMT ändå lyckas glömma i kylen. Inte min grej med att komma ihåg saker bara så ni vet det.. Bara inväntar den dagen jag glömmer jobbpassérings kortet ?

Nej ha en bra dag hurrernini :) Fint väder är de ju faktiskt också ,puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0