utgången den 29 Januari


Blev en utgång iaf! Jag jobbade till sju, sen drog ja till Linns jobb och var snäll och jälpte henne me stängning aha! Efter det så ställde jag,Pao och Linn till med en förfest för oss själva haha typiskt oss, likakul hade vi för de ;)
Drog sedan till silk där de andra var. Åja de var mycket folk! Märks när de har varit löning faktiskt haha.. Men in kom vi ju iallafaller. Vid halv tre tog jag, Linn och A bussen hem till Linni för att sleepa.. Fast sova blev de ju inte mycket av kan jag ju säga! Jag minns att ja var vaken innan väckar klockan ringde för jag skulle upp och jobba. Snacka om inte okej? Men till jobbet tog jag mig ju, efter mycket klagomål om självmord och grejjer haahaha.

Efter jobbet idag har ja sovit i 3-4 timmar. Skööööönt.




Kommentarer
Postat av: FÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄM

ze-brÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

2011-01-31 @ 00:42:05
Postat av: sara

Du kan vara en zebra !!

2011-01-31 @ 19:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0