Utgången den 14 Januari !


Amaaagad vakna nyss! Helt stört va trött jag var. Minns att Linn ringde sen däcka jag totalt :P

Men igår var sjukt roligt :) Jag, Pao och Linni kte hem till Putte ute i Åkesta och för festa. Vår humor är ju lite udda.. Hahaha vi blev lite sega när vi skulle till krogen,såcirka klockan ett fick vi skjuts till pluto. Men en viss person komi inte in haha, så de blev bara jag Linn & Alex! Ja fattar inte riktigt men vi tog iaf taxi till erikslunds mc donaldssen var vi hemma runt 4. Ja ligger och snackar i 100 år och ja minns inte när ja somna? Och ja vaknade typ hela tiden så ja har inte fått mycket sömn om man säger så eftersom jag började jobbet sedna klockantio!













Ja får fortfarande leva med min fula mobil!! (som alexs håller i) bara för att dom hade sönder min kära när dom lagade glaset på den ! Så dom fick behålla den till nästa vecka för att fixa problemet. ååå :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0