ALLT MÖJLIGT!


De roliga är att när ja sätter mig här och ska komma fram till vad jag gjort de senaste dagarna, så blir det helt tomt i huvudet?
Hmm mja jag har jobbat mycket, träffat Alex lite umgåts med Linn och ätit på Jensens i torsdags. Jobbade stängning i fredags, Pao kom och hämtade mig FÖR HON HAR TAGIT KÖRKORT :D Så micket grattis till min älskade bästis ♥! Sen igår så jobbade ja på dagen, mot kvällen så åkte ja,pao och emil hem till Alex. Hmm jaa och idag har jag typ sovit en hel del om man säger så ;) Ja börjar bli sjuk också känns de som. Är nästan som yr, och hostar hela tiden. Är hes just nu och låter inte okej.. Vems fel kan det vara? LINNS! Men måste jobba imorgon hoppas mitt te med honung hjälper mig lite på traven hehe..

Men hade bäst mina readers.
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0