Den sista Mars!


Igår var jag ledig. Hur skönt som hellst ju! Så på dagen åkte jag ner mot staden för lite shopping med modern min :) Jag köpte en kuvert väska och ett par svarta jeans. Sen fikade vi en varsin smörgås :D !
Efter det åkte jag hem till palex för att kolla på hans nya bil ;) haha! Sen åkte vi till skultuna och hämta mina saker sen gick vi på bio :) Ritualen. Den va ju lite läskig fast jag skrattade jämt i fel situvationer i filmen... Asså ni vet när alla är tysta? och då kommer det där bubblet i magen och jag bara måste garva hahaha.

Idag hade ja sovmorgon, åkte till Linns jobb vid 3 tiden och åt lite food, och sen workade jag till kl 21. Pao hämtade mig, min babe alltså ♥ !
Imorgon börjar jag klockan 07.nol noll...... Pao kommer skjutsa mig som tur är hihi :)
Imorgon blir det helg! Och jag är lediiiiiig! Yes!

                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0