11 maj


Tjohejni.

Kände för ett update, nu när ja sitter hemma hos älskling. han workar ju som vanligt natt dådå..
Idag har jag varit ledig, gick upp tidigt och sola, men solen gick typ i moln hela tiden men lite färg lyckades jag få till iaf. Sen gick ja ner till affären för att hämta ut ett paket från nelly :) Ett par klumpiga klackar, skit snygga skiiiiit höga! Om jag ramlar i dom kommer jag dö! Inte lätt att vara snygg.
Duscha och fixa mig åkte till alex. Vi åkte till gäddeholm där hans mormor bor. Hon fyllde år :) & oj så vackert hon bode! Ute på landet i ett stort hus med värdens utsikt. Vi åt god food ,pratade och avslutade med att kolla hockeymatchen! haha. Nu ska ja väl snart sova, jobbet väntar imorgon!

nelly.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0