gårdagen


Morgon!!
Igår var jag och Tove på stan, och där fanns skorna ja letat efter! Tur som jag hade så kom de en leverans på dom precis när ja frågade om dom fanns i mindre storlekar, dessutom 20 procent rabatt när man blev medlem hos dom. Hur bra var inte det? Sen letade vi efter någonting guuuult som ja måste ha på mig till personalfesten på lördag. Jag gillar verkligen inte gula kläder, så de fick bli nå annat. De blir säkert "jätte" bra.. haha.
Efter stan rundan åkte vi hem till mig och städade hela huset, eftersom pappa ska ha visning(igen) så jälpte vi till :) Sen följde ja med tove och handlade på maxi, sen systemet för min del. Sen åkte ja hem till baby för att äta tackos, och han hade gjort i ordning allt och tänt ljus när jag kom hem, så söt!!

Här kommer skorna (ja vet att ja hade liknande från din sko, men ja tyckte dom blev fula efter ett tag, för dom typ inte hade någon sula eller va det heter hehe )

Nä nu ska ja fixa mig, jobb väntar CHIAOOs!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0