RED HOT CHILI PEPPERS.


Igår kväll åkte jag och Alex till Globen arena för att se red hot chili peppers :), vilket var Alex födelsedags present från mig när han fyllde år. Jag tror han blev riktigt nöjd med tanke på att han hade tjatat om att han ville se dom ;) hihi. Jo och dom va riktigt bra live också ju! Men de va många låtar jag aldrig hört förut och så. Men dom man känner igen är ju riktigt bra. Vi åkte bil dit och hittade utmärkt. Men när vi skulle hem blev det roligare;) hahaha..

Alex- ska jag svänga ?!?!
jag-eeh ja.. nej JAAA.. eller nä eller jo
(han svänger av) Blev heeeeeeeeeeeelt fel. HAHA man ska inte lyssna på mig när de gäller och hitta.

Nej nu ska ja fixa mig för ikväll blir det hockey med jobbet :D chiao!

lite bilder :



Innan det började


Sen började det..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0