GO KVÄLL!


Herregud vilken jobbig morgon jag haft idag..
Började men att jag skulle upp och jobba hinner inte mer än till dörren då ja ramlar ihop och slår i huvudet i sängkanten.. Vaknar senare av att alex är över mig och skriker och ja hör inte riktigt va han säger. Håller på att svimma igen men blev sedan lite bättre. Ja ringer till jobbet och sjukar mig.
Sen lägger ja mig ner och somnar om..
Vaknar senare och ligger kvar ett tag i sängen, sen tar de försiktigt upp för att sätta i linserna, då svimmar jag igen på badrumsgolvet.. Tur att Alex tog emot mig den gången.
Sjukt? Jag har aldrig svimmat i hela mitt liv förut. Blev bara helt svart och minnesluckor?
Åkte sen till vårdcentralen för prov. Men de va inget som var fel heller. Fattar inte.
Får se va doktorn säger på onsdag, ska kolla hjärta och lite mer sånt.. Usch
Som tur är har min pojkvän och Tove varit med mig :) Tove åkte nysss och alex kommer hem halv 9.
Vi ska kolla på TinTin undra om den är bra :)

Har så ont i huvet så måste gå bort från datorn. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0