Forts Grekland- Kreta

Så Grekland. Mysigaste semester, bästa! Värmen pendla mellan 38-43 grader varmt. Man palla inte så mycket annat än ligga vid stranden sola&bada. Varje kväll gick vi ut och åt, och testa olika restauranger runt om på Analipsi som området hette där vi bodde. Fanns mycket shopping också köpte en hel del väskor, solglasögon, skor blablabla.. Men vi gjorde lite utflykter också, åkte in till stor staden och kolla på nå gamla ruiner, shoppa. Sen till den bästa dagen, det började med att en buss hämta upp oss på morgonen, tog oss till en ö där greker fick bo utan att komma tillbaka för det var sjuka. Mycket hade bevaras de va lite coolt. Sen hade dom en jätte stor båt som vi fick åka på, så vi åkte vidare med den ut till en annan ö ett JÄTTE FINT bad ställde. Vattnet var som pool vatten. Man fick bada från båten, eller stranden. Sen grillade dom mat som vi sedan fick äta på båten. Sen åkte vi vidare till samhället där, där vi fick lite egen tid för vad vi ville. Så ja vi har verkligen haft en awsome resa :)
Här är en del bilder:
Vårt hotell, med våran ballkong rakt fram. Hade lite havsutsikt också..
Katten till höger var med oss jämt!! Ibland fick vi upp mot 10 katter utanför. Fast ja våga inte klappa... Vem vet vad dom bär på haha.
Jag utanför vårt hotell!
Innan vi gick ut på kvällen..skönt att typ inte behöva sminka sig
På restaurang
En rolig shoti
Båten vi åkte !
Här va ön

Så de får räcka me bilder :D