Snaaaaart så

Nu känns de nära, bara ynka 4 dagar kvar sen har jag semester :)
Vi bokade resa igår till Kreta i en vecka, jag och alex. De ska bli så skööööööönt tycker vi är värda det haha.
Sen på söndag åker vi till smögen med alex familj, fast vi bor inte under samma tak då. De ska bli mysit.
 
Annars så har pappa sålt sitt hus nu. Jag har bott där sen jag var 7 år. Lekte häst utanför liksom. Men nu är de sålt :( De känns jätte tråkigt. Tycker om att ha mitt rum som ja kan åka till ibland,när ja vill.. Nu blir de väll inte så längre och framförallt min kära kisse. Hur blir de med henne :( Hon kan ju inte bo i lägenhet hon kommer må jäte dåligt.. Nä usch men de löser väl sig hoppas jag !
Nu ska ja duscha, för ja börjaar jobbet klockan 3. Hejdå :)
 
Vårt hotell :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0