Helg

Har ledig "lång" helg. Det vill säga fre-sönd. Igår var jag hos pappa min och hälsa på. Han har flyttat till en mindre lägenhet nu som är jätte mysig! Min kisse mår bra också för de ligger på första våningen så de finns ute plats:-) idag har jag och älsklig tagit en lång sovmorgon och bara gått utanför dörren för att handla ingredienser till choklad bollar haha! Vi bakade det idag, mums! Men nu ligger jag här i sängen och kan inte sova.. Är lite rastlös.. Sen kan det bero på att grannarna mitt emot har fest.. Skriker och härjar. Hmm det va inte så länge sen man va så där dryg själv.. Nu är ja sur grannen, som ligger och klagar... Så de kan bli.. Ne ska väl försöka sova. Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0