Var ett tag sedan..

 
Nemen hej bloggisen!
var bara typ mer än några år sedan jag skrev!
Om sanningen ska fram så satt jag och mina vänner och prata om hur sjukt kul det är att faktiskt kunna gå tillbaka i sitt "ungdomsliv" igenom bloggen, och visst är det så!
Dessutom så försvinner bloggen om man inte är aktiv på den, så jag fick helt enkelt panik! Inte vill jag att mitt "ungdomslivs historia" ska försvinna.
så nu sitter jag här.. och bloggar.. Känns konstigt.
 
Jag har varit med om så sjukt mkt sen sist jag skrev. Jag och Alex har flyttat hela 3 gånger, jag har förbrukat 3 bilar och har rest runt halva jordklotet. Låter väl ganska spännande? Förutom det där med bilarna kanske hehe..
 
Jag ska hålla mig kort och säga att det kommer dyka upp lite fler inlägg än dom senaste åren haha.
men så länge, ha det så fint! Puss 😘
 
 Här är en bland dom första bilderna på vår resa. Australien! vi kunde aldrig ana vilket äventyr vi hade framför oss! Saknar det så sjukt mkt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0